(+48) 91 433 07 76
stomatolog Szczecin

Endodontics

Root canal treatment with local anesthesia

Leczenie endodontyczne inaczej kanałowe stosuje się w sytuacji, kiedy dochodzi do zapalenia miazgi (potocznie zwanej nerwem) i tkanek zębów, co objawia się silnym, przewlekłym bólem lub może przebiegać bezobjawowo. Chora miazga otwiera wrota zakażenia do tkanek otaczających ząb a stąd do niekiedy odległych narządów takich jak serce, stawy, nerki, i inne. Aby infekcja nie rozprzestrzeniała się, niezbędne jest usunięcie chorej miazgi, a co za tym idzie pozbycie się drobnoustrojów z systemu kanałowego. Leczenie polega na usunięciu zakażonych tkanek, oczyszczeniu kanałów zębowych, ich prawidłowym ukształtowaniu, a następnie szczelnym wypełnieniu biokompatybilnym materiałem.

Klinika Stomatologiczna dr Gajda przywiązuje ogromną wagę do rozwiązań, które umożliwiają skuteczne przywrócenie funkcji naturalnym zębom Pacjenta. Dzisiejsza endodoncja daje w tym zakresie niemal nieograniczone możliwości dzięki zastosowaniu zaawansowanych urządzeń diagnostycznych, mikroskopu, oraz precyzyjnych technik wypełniania kanałów.

W zakresie leczenia endodontyczneego wykonujemy:

Telephone reservation
Email reservation

© Dentysta stomatolog Dr-gajda.pl Szczecin - Wszelkie prawa zastrzeżone. Polecane usługi: protetyka, ortodoncja, licówki, wybielanie zębów, tomografia komputerowa, endodoncja.