(+48) 91 433 07 76

Leczenie kanałowe - endodoncja Szczecin

Endodoncja w Szczecinie – gabinet dr Gajda

Endodoncja - leczenie kanałowe w gabinecie dr Gajda Szczecin

Leczenie endodontyczne (inaczej leczenie kanałowe) w Szczecinie w gabinecie dr Gajda stosujemy w sytuacji, gdy dochodzi do zapalenia miazgi (potocznie zwanej nerwem) i tkanek. Najczęściej objawia się to silnym, przewlekłym bólem, choć może przebiegać też bezobjawowo. Chora miazga otwiera dalszą drogę do zakażenia tkanek otaczających ząb, co prowadzić może nawet do chorób odległych narządów – takich jak stawy, nerki czy serce.

Leczenie kanałowe w Szczecinie, czyli profesjonalne rozwiązania w leczeniu zębów

Klinika Stomatologiczna dr Gajda w Szczecinie przywiązuje ogromną wagę do rozwiązań, które umożliwiają skuteczne przywrócenie funkcji naturalnym zębom pacjenta. Endodoncja w tej klinice w Szczecinie daje w tym zakresie niemal nieograniczone możliwości dzięki zastosowaniu zaawansowanych urządzeń diagnostycznych, mikroskopu oraz precyzyjnych technik wypełniania kanałów.

Uwzględniając leczenie kanałowe, w klinice w Szczecinie wykonujemy:

• pierwotne leczenie kanałowe – w przypadku zapalenia i zakażenia lub martwicy miazgi zęba – obejmuje leczenie biologiczne (odwracalne) miazgi, leczenie nieodwracalnych zapaleń miazgi, leczenie martwicy miazgi lub zgorzeli oraz leczenie zapaleń tkanek okołowierzchołkowych;
  • powtórne leczenie kanałowe – w przypadku utrzymujących się dolegliwości bólowych, przewlekłego stanu zapalnego kości lub przed planowanymi pracami protetycznymi; ponowne leczenie kanałowe przebiega podobnie do pierwszego, pierwszym krokiem po dokonaniu dokładnej analizy przypadku jest ponowne otwarcie zęba, następnie stomatolog oczyszcza kanały, sprawdzając za pomocą mikroskopu, czy nie ma dodatkowych nieoczyszczonych kanałów – dalsza część zabiegu przebiega tak jak normalne leczenie kanałowe w klinice dr Gajda w Szczecinie.

Leczenie kanałowe w Szczecinie – dodatkowe usługi w klinice dr Gajda

Uwzględniając leczenie kanałowe, w klinice w Szczecinie wykonujemy też:

• usuwanie złamanych narzędzi kanałowych – podczas opracowywania kanałów korzeniowych może dojść do złamania narzędzi kanałowych, które w takim przypadku należy usunąć (ich pozostawienie niesie za sobą ryzyko niepowodzenia leczenia endodontycznego);
  • udrażnianie zobliterowanych („zamkniętych”) kanałów korzeniowych
  • zamykanie perforacji kanału preparatem MTA.

Profesjonalna endodoncja w Szczecinie

Klinika stomatologiczna dr Gajda w Szczecinie wyposażona jest w najnowszej klasy sprzęt. Jest to warunek powodzenia zabiegu, jakim jest endodoncja. Wspominany sprzęt produkt szwajcarskiej firmy Kaps, który umożliwia pracę w dużym powiększeniu oraz urządzenie ultradźwiękowe firmy EMS.

Dentysta Szczecin - Zarezerwuj wizytę

Rezerwacja telefoniczna
Rezerwacja online

© Dentysta stomatolog Dr-gajda.pl Szczecin - Wszelkie prawa zastrzeżone. Polecane usługi: protetyka, ortodoncja, licówki, wybielanie zębów, tomografia komputerowa, endodoncja.