Zarezerwuj wizytę!

Zarezerwuj on-line lub zadzwoń

Leczenie dentystyczne dzieci w klinice dr. Gajdy

Przyjazny dentysta dziecięcy w Szczecinie

Krzyk i rozpacz…

Dla większości dzieci wizyta u stomatologa jest tak samo stresująca jak wizyta u innego lekarza. Biały fartuch, nieznana aparatura, a przede wszystkim lęk przed bólem po prostu je przeraża. Naszą klinikę dentystyczną w Szczecinie odwiedziło wielu małych pacjentów, których rodzice wielokrotnie załamywali ręce prosząc o pomoc… Krzyk i płacz zanim jeszcze zdążyliśmy się przywitać!

Do leczenia stomatologicznego dzieci podchodzimy w sposób szczególny

Katarzyna Rumińska, przesympatyczna Pani Doktor, o niezwykle łagodnym i przyjaznym podejściu do dzieci, ubrana w kolorową koszulkę wychodzi z uśmiechem na powitanie sprawiając, że ta nieznana sytuacja wcale nie jest taka straszna. Pomocnicy pani doktor okazują się być zabawni – słoń (ślinociąg), który wypija kubek wody, lusterko w którym trudno się przejrzeć i łyżeczka, którą trudno by było się najeść nawet krasnoludkom. Dzieci czując się bezpiecznie same otwierają buzię i pokazują ząbki!

Bez stresu i bólu

Komfortowe leczenie dentystyczne dla dzieci i młodzieży

Przy leczeniu zębów mlecznych pani Doktor początkowo stara się nie używać wiertła, próchnica jest usuwana za pomocą ekskawatora (specjalna łyżeczka), dziecko nie odczuwa bólu, przestaje się bać i chętniej współpracuje z panią Doktor, co umożliwia dokładniejsze oczyszczenie ubytku. Po zakończonej wizycie dzielny mały pacjent zawsze zostaje obdarowany małym upominkiem.

U starszych dzieci, kiedy leczeniu poddane są zęby stałe, możemy zastosować sedację wziewną czyli gaz rozweselający, dzięki niemu dziecko jest zrelaksowane i wyciszone. Taki stan pozwala na sprawne i dokładne przeprowadzenie zabiegu, nie stwarza nowych stanów lękowych a wręcz przeciwnie zmniejsza istniejącą dotąd traumę.

Profilaktyka

Lakowanie

Fluoryzacja

Zagrożenia

Dbajmy o zęby dzieci

Procesy zapalne w kanale zębów mlecznych mogą w konsekwencji powodować poważne zaburzenia w rozwoju przyszłych zębów stałych. Wielokrotnie dochodzi również do zaburzeń zgryzu, co objawia się nieprawidłowym ustawieniem zębów lub nawet zatrzymaniem zęba stałego w kości. Brak odpowiedniej higieny i profilaktyki może prowadzić także do ropnych stanów zapalnych, które są groźnym źródłem infekcji dla całego organizmu i mogą prowadzić między innymi do zapaleń nerek, serca i stawów. Warto zatem na bieżąco unikać tak nieprzyjemnych sytuacji, ponieważ to właśnie one powodują tak duży ból u dzieci. Dentyści dziecięcy pracujący w naszej szczecińskiej klinice stomatologicznej posiadają odpowiednie wykształcenie oraz doświadczenie, co powoduje, że zabiegi przebiegają profesjonalnie oraz szybko.

Zachęcamy do kontaktu

(+48) 91 433 07 76