(+48) 91 433 07 76
stomatolog Szczecin

Endodoncja - kiedy jest stosowana?

Leczenie kanałowe zębów w znieczuleniu

Endodoncja - leczenie kanałowe w gabinecie dr Gajda Szczecin

Leczenie endodontyczne w gabinecie dr Gajda Szczecin - inaczej leczenie kanałowe - stosujemy w sytuacji, gdy dochodzi do zapalenia miazgi (potocznie zwanej nerwem) i tkanek. Najczęściej objawia się to silnym, przewlekłym bólem, choć może przebiegać bezobjawowo. Chora miazga otwiera dalszą drogę do zakażenia tkanek otaczających ząb, co prowadzić może do chorób tak odległych narządów jak stawy, nerki czy nawet serce.

Jak wygląda leczenie endodontyczne?

Aby infekcja nie rozprzestrzeniała się, niezbędne jest usunięcie chorej miazgi, a co za tym idzie pozbycie się drobnoustrojów z systemu kanałowego. Leczenie endodontyczne polega na usunięciu zakażonych tkanek, oczyszczeniu kanałów zęba, ich prawidłowym ukształtowaniu, a następnie szczelnym wypełnieniu biokompatybilnym materiałem.

Klinika Stomatologiczna Endodoncja Szczecin Szczecinie przywiązuje ogromną wagę do rozwiązań, które umożliwiają skuteczne przywrócenie funkcji naturalnym zębom pacjenta. Dzisiejsza endodoncja daje w tym zakresie niemal nieograniczone możliwości dzięki zastosowaniu zaawansowanych urządzeń diagnostycznych, mikroskopu, oraz precyzyjnych technik wypełniania kanałów.

W zakresie leczenia endodontycznego w Szczecinie wykonujemy:

Dentysta Szczecin - Zarezerwuj wizytę

Rezerwacja telefoniczna
Rezerwacja online

© Dentysta stomatolog Dr-gajda.pl Szczecin - Wszelkie prawa zastrzeżone. Polecane usługi: protetyka, ortodoncja, licówki, wybielanie zębów, tomografia komputerowa, endodoncja.